2010/12/27

Jauns gads, jauni mērķi

Mans pēdējais darinājums
Jaunais gads ir tepat pie durvīm, un šādos brīžos cilvēks aizdomājas par to, ko ir izdarījis, un kas vēl darāms. Adīšanas ziņā šis ir bijis labs gads, esmu saadījusi daudzas lietas, tiesa, visai vienveidīgas - šalles un šalles, un šalles -, esmu sākusi organizēt adīšanas darbnīcas, esmu iemācījusies vērpt...


Lietas, ko gribētu paveikt nākamajā gadā

Apgūt krāsošanas mākslu. Krāsot tiklab jau savērptu dziju kā vēl nevērptas šķiedras, tiklab ar dabiskajām krāsvielām kā sintētiskajām.

Nopirkt nocirptu aitas vilnu un pēc tam to arī savērpt. Varbūt tu pazīsti kādu aitkopi, kurš man šādu lietu varētu pārdot? Tas ir viens būtisks lielas pilsētas trūkums, šeit ir ļoti švaki ar aitām.

Atkal uzadīt kādu lielāku apģērba gabali žakarda tehnikā. Pirms daudziem gadiem uzadīju jaku no dzijas, kas palikusi pāri no citiem adījumiem. Izdevās tīri glīta. Tagad man uznākusi vēlme ko tādu atkārtot, iespējams, izmantojot latviešu ornamentus.

Turpināt organizēt darbnicas. TMan jau ir sastādīts sarakstiņš ar lietāsm, ko varētu palīdzēt apgūt spāņu adatu māsām. =) 

Uzlabot šķetināšanas iemaņas. TTiklab ar diviem kā trim pavedieniem.

Samazināt dzijas karājumus. Bez vārdiem. =)

Un vēl, es vēlos daudz vairāk laika, ko veltīt savām dažādajām ar adīšanu sasitītajām interesēm.

Un kādi jaungada mērķi ir jums?

6 komentāri:

  1. Aitas vilnu dabūt laikam nav problēma, aitkopjiem stāvot pilni šķūņi ar to. Tikai tā būs netīra, bet vilnas mazgāšana esot verga darbs.
    Eh, es gan neko diži labāk nesaplānoju, dzīvošu tik nost, tad jau redzēs.

    AtbildētDzēst
  2. Man tomēr gribas pamēģināt to vilnu izmazgāt un savērpt. Tīri sporta pēc. Redz, kas iznāk!

    AtbildētDzēst
  3. Anonīms11/4/11

    Netīra vilnā mājās maisos stāv...nevienam nav apņēmības ar viņu ņemties....man ir doma sākt kaut ko darīt.....varbūt vari pastāstīt kā un ar ko viņu mazgā?

    AtbildētDzēst
  4. Nu, tev bus nepieciesams daudz udens, pacietibas un verpjamais ratins. =)
    Mazga vilnu remdena udeni, nemaisot, lai nesafilcejas. Vari to darit ar Fairy, kas labi mazga taukus un, atskiriba no ziepem, ari labi skalojas lauka.
    Lai veicas!

    AtbildētDzēst
  5. Anonīms8/5/11

    Spānijā problēmas ar vilnu? Aitas ganās visos pakalnos.Apgūsti spāņu val. un dod sludinājumu avīzē

    AtbildētDzēst
  6. Ja, Spanija ir problemas ar vilnu, jo aitas, kuras, ka tu saki, ganas visos pakalnos, ir galas un piena nevis vilnas aitas. To vilna ir loti rupja un attiecigi "koz" vel vairak neka parasta latvju vilna. Un merinvilnas aitas, kuru vilnu tiesam butu verts verpt, audze komercialiem merkiem un neviens man nepardos vienas vai divu aitu kazocinu, pardos uzreiz tukstots vai divu. =)
    Un spanu valodu esmu iemacijusies jau pirms daudziem gadiem. ;)

    AtbildētDzēst