2010/11/10

Galdauti



Foto Ilmārs Sieks
Tā ir acīmredzama patiesība, ka man patīk darināt gana sarežģītas, relatīvi lielas un plakanas lietas, tāpēc šobrīd džemperi un jakas pieder pagātnei. Mans sapnis ir uzadīt ļoti mežģīņotus aizkarus no ļoti plāna diega studijai, kuras pašlaik man vēl nav.

Kamēr šis projekts ir vēl tikai iecere, adu citas lietas. Salīdzinoši lieli priekšmeti bez piedurknēm var būt šalles un lakati, bet tik pat labi arī galdauti.

Foto Ilmārs Sieks


Zinu jau zinu, ka šādus galdautus šodien lieto gandrīz tikai vecmāmiņas, bet tas mani nebiedē. Līdz šim tādus esmu uzadījusi trīs, un visi jau ir aizdāvināti draudzenēm.



Visi trīs adīti no 100% lina, divi no dabīgi pelēka un viens no ziloņkaula balta. Pelēkie ir vienādi, to vienīgā atšķirība ir stikla zīlīšu skaits: pirmajam to ir maz (man nebija pietiekami lielu stikla pērlīšu), un otrajam pārlielu daudz (nevarat ne iedomāties cik garlaicīgi ir savēt uz diega 5000 pērlīšu un kāds piņķeris pēc tam veidojas).



Man par lielu nožēlu, nekādi nevaru atrast pērļotā galdauta bildes. Būšu tās ļoti labi noglabājusi.

2 komentāri:

  1. Ak, ar mani ir tieši otrādi. Es tikai pamazām cenšos sevi pieradināt pie domas, ka arī lietai bez piedurknēm var būt sava jēga un pielietojums.
    Tas pirmais galdauts ar kaķi blakus izskatās tik ziemīgi fantastisks.

    AtbildētDzēst
  2. tur noteikti ir arí liels fotográfa nopelns.

    AtbildētDzēst