2010/03/14

Šķidrauts

Iepriekšējo šalli tā arī nevarēju pabeigt, jo man pietrūka nedaudz dzijas. Pasūtīju. Tagad jāgaida, kamēr pienāks. Bet tikām bija jāuzsāk adīt kas cits. Ravelry ieraudzīju šo lakatu, un man tas ļoti iepatikās. Tik ļoti, ka nopirku pat aprakstu. Ar tiem aprakstiem ir tā, ka pēc shēmu aplūkošanas kļūst skaidrs, ka ar nelielu piepūli varētu visu izdomāt tāpat vien, bet cilvēks jau pēc dabas ir slinks...

Šī, šķiet, ir pirmā reize, kad adu ar pavedienu, ko angliski sauc zirnekļa pavediens (cobweb). Diegs tiešām ir smalks, ne nu gluži kā zirnekļa tīkls, bet nu apmēram. Parasti tādus tinu vairākus kopā, bet šoreiz man ir tikai kādi 100 g, tāpēc atstāju vien kā ir.

Raksts pēc būtības tiešām ir ļoti vienkāršs - ir trīs kopā saadīti valdziņi (divi nocelti, viens labiski, noceltos pārceļ pāri), kuriem abās pusēs ir divi apmetumi; nākamā josla ir viens labiskais valdziņš no kura katrā sestajā kārtā izada deviņus valdziņus (tās ir lapiņas).

Visvairāk man patīk pērlīšu ieadīšanas veids, kura dēļ tad arī bija vērts aprakstu pirkt. Pērlītes nav jāsaver uz diega! Šis process man parasti šķiet visai apnicīgs, pēc tam tas diegs pinas un piņķerējas, pērlītes ir jāpārbīda... Bet nē, šeit nav nekā tamlīdzīga! Nepieciešama tikai 1 mm tamboradata un palielas pērlītes. Uzver bumbiņu uz adatas un izvelk cauri valdziņu. Viss! Ļoti vienkārši un patīkami.

Šis būs tāds vasaras lakats, ko uzmest plecos gaisa kondicionieru koncentrācijas vietās. Pērlīšu dēļ gan adīklis nav ļoti sabiedrisks, bet esmu tikusi jau tik tālu, ka rindas ir visai garas. Gan jau kaut kā varēšu tās savienot ar metro pavadīto laiku.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru