2010/04/10

Pastnieks zvana divreiz. Grāmatas

Jau kādu laiku pirms Lieldienām pasūtīju pāris grāmatas un nu beidzot tās visas ir laimīgi pie manis atceļojušas. 
Kopš man ir šujmašīna, atjaunojusies arī vēlme ko uzšūt un iegādāti pat pāris audumi. Tā nu lēnā garā sāku lūkoties pēc piegrieztnēm. Gribējās ko vienkāršu, bet arī elegantu. Meklēju, meklēju un visbeidzot arī atradu - japāņu šūšanas grāmatas. Tā tapa mans pirmais pasūtījums iekš Yesasia (bezmaksas piegāde). Manā īpašumā tagad ir nonākušas Mačiko Kajaki (Machiko KayakiSimple chic un Sewing talk, kā arī nezināma autora Sewing recipe. Visās grāmatās glīti uzzīmēta izstrādājuma šūšanas gaita, tāpēc domāju, ka japāņu valodas neprašana man īpaši varētu netraucēt.





Angļu veikalā The Book Depository (bezmaksas piegāde) savukārt iegādājos Victorian Lace Today. Šī grāmata man jau bija elektroniskajā versijā, bet tai trūka dažas lapas, un citas savukārt nebija numurētas, tāpēc nebija īsti skaidra to secība. Esmu ļoti priecīga par pirkumu. Grāmata tiešām ir skaista, un tajā ir daudz vairāk teksta nekā bija pieejams elektroniskajā versijā.


Turpat nopirku arī Karī Čapinas The Handmade Marketplace. How to sell your crafts locally, globaly, and online. Šī ir kļuvusi pirmo grāmatu, ko lasu angļu valodā, turklāt tā ir ļoti interesanta un iedvesmojoša. 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru