2010/05/10

Zemenītes sniegā

Adot šo lakatu, es atcerējos latviešu tautas pasaku "Zemenītes sniegā". Protams, krāsu dēļ.

Lakats ir adīts no lina (100 %) ar stikla pērlītēm. Šis ir mans pirmais pašas radītais dizains. Nu, nekas sarežģīts, vienkārša variācija par lakatos tik izplatīto lapu motīvu.


Sākumā uzmetu 4 valdziņus (2 + 2 malu valdziņi) un noadīju 18 kārtas rievorajā rakstā (labiski turpu, labiski atpakaļ). Beidzot pēdējo kārtu darbu pagriež par 90º un uzlasa 9 lakata iesākuma valdziņus no malas, atkal pagriež par 90º un uzlasa 3 (2 + 1 malas valdziņš). Šī metode nav mans izgudrojums, to noskatīju kāda lakata aprakstā un man tas šķita ērts un glīts.


Pabeidzu lakatu, izmazgāju, ievilku diegu galus, un man pēkšņi uzmācās negaidīta "pēcdzemdību" depresija. Tagad mani pilnībā ir pametusi iedvesma un šķiet, ka neviens adīklis vairs īsti nav pabeigšanas vērts...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru