2010/05/25

Pastnieks zvana divreiz. Zhurnahli

Kā jau būsiet pamanījušas, mani ļoti interesē mežģīņu adīšana. Ļaujoties šai kaislībai arī pasūtīju žurnāla Piecework trešo mežģīnēm veltīto laidienu. Iespējams, ka saistīju ar to pārāk lielas cerības, un kā jau tas šādās reizēs notiek, smagi vīlos.

Uz žurnāla pirkšanu mani pamudināja arī uz vāka redzamais maisiņš un raksts par vācu mežģīņu dizaineri Herbertu Nieblingu. Domāju, ka varbūt būs publicēts kāda viņa darba apraksta, bet kas tev deva! Ģermāņa galdautu rakstu iedvesmotais maisiņš arī bija vienīgais (man) interesantais apraksts visā izdevumā, kurš tomērt varēja būt drusku biezāks. Viss pārējais bija veltīts knitelēšanai un citām tehnikām, ko es līdz šim neesmu praktizējusi.


Tiesa, jāatzīst, ka viens raksts bija veltīts spāņu mežģīņu lakatiem jeb mantiljām. Lai arī tie man allaž ir patikuši, nebūtu šo žurnālu pirkusi, ja vien man būtu bijusi iespēja to pašķirstīt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru