2011/02/13

Riešines

Vērojot pieaugošo pulsa sildītāju jeb mauču popularitāti, arī man radās kāre ko tādu uzadīt. Paldies Maijai, kura man atsūtīja pamācību. Salasījos vēl dažādas gudrības arī citās vietās un tad tikai pie darba.


Lai cik tas šķistu dīvaini, Spānijā ir pagrūti nopirkt vienkrāsainu zeķu dziju, tāpēc izmantoju smalku vilnu un piemērotas krāsas pērlītes. Pirmos maučus uzadīju, izmantojot Mirdzas Slavas cimdu grāmatā atrodamo mēnes rakstu. Otros nošpikoju no Maijas.




Stāsta, ka mauči jeb riešines ir arī prakstiski. Par to vēl neesmu pārliecinājusies, jo iebāzt rokas kabatās man šķiet gana vienkāršāk. Bet mauči ir skaisti un pērlītes ir mana vājība, tāpēc domāju, ka tie noteikti kļūs par vienu no topa dāvanām.

3 komentāri:

  1. Tik ilgs klusuma periods, laikam top kaut kas liels. :)

    Ienāc šeit pēc maza pārsteiguma:
    http://ievaspieraksti.blogspot.com/2011/03/sanemu-celojoso-davanu.html

    AtbildētDzēst
  2. Tah tiesham ir! Es pahrvahcos uz pigitsada.com! Tas prasihja zinahmas puhles, bet nu man ir savs divvalodu blogs! Kahds prieks un lepnums!

    AtbildētDzēst
  3. Brīņišķīģi skaistas aprocītes!! ES pagaidam tikai sapņoju iemācīties adīt kaut ko
    līdzīgu.

    AtbildētDzēst