2011/01/16

Rokdarbu maisiņi

Jau pirms kāda laika es uzšuvu sev pāris maisiņu, lai varētu ērti pārvietoties pa pasauli kopā ar saviem rokdarbiem. Tie ir ļoti ērti, un tajos ietilpst mazi un vidēja izmēra adīkļi un tambori, kam lielākam būtu nepieciešams jau kas apjomīgāks.


Izrādās, ka arī manām draudzenēm adītājām šie maisiņi šķiet pievilcīgi, tāpēc šodien sašuvu pārīti arī viņām. Vai nav glīti?


Apakšējā daļa ir no samta. Man šis materiāls ļoti patīk. Sākumā nopirku pāris atgriezumu Rīgā, bet pēc tam atklāju, ka arī Madrides centrā tos var nopirkt par lētu naudu.



Augšējā daļa ir no kokvilnas auduma. Dažiem maisiņiem iekšā iešuvu arī kabatiņas, bet patiesībā tās nav diezko nepieciešamas.


Piegrieztne ir improvizēta un ļoti vienkārša.  Es iedvesmojos no kāda ķīniešu maisiņa, ko man reiz uzdāvināja tante Končī. 


8 komentāri:

  1. Forši gan maisiņi. Es te ar uz dienām štukoju, ka adīkļiem vajadzētu ko līdzīgu. Vai neprasās kad rokturītis, vai arī ir ērti aiz auklām turēt?

    AtbildētDzēst
  2. Ar aukliņām pilnīgi pietiek. Rokturi tiešām neprasās. Un izskatās dauz glītāk nekā vienkārši plastmasas maisiņā iebāzt. =)

    AtbildētDzēst
  3. Cik apm.cm ir pa diagonāli?

    AtbildētDzēst
  4. Kā reiz pa diagonāli neesmu mērījusi, bet pamata kvadrāta mala ir 8 cm gara.

    AtbildētDzēst
  5. Tāks...pa manam izskatās tāds mazs maisiņš tad sanāk..Kādi adīklīši tad tur ielien? Izskatās, ka mana zeķe ar visu kamolu un adatām neielīstu. Kāds tamborējums gan. Varbūt varu lūgt precīzākus izmērus? Man dikti patīk tā proporcija maisiņam kā izskatās/tapēc tik ļoti uzplijos/

    AtbildētDzēst
  6. Man gan ieiet viss, kas nepieciešams: mežģīņlakati, cimdi, džempera stāvs, abas džempera piedurknes… Bet tu jau vari šūt to maisiņu lielāku, tas jau pēc izjūtas. Manējam pamatā ir 8 x 8 cm kvadrāts, h = 16 cm.

    AtbildētDzēst
  7. Zini, šito Tu mierīgi varētu pieteikt Irēnas konkursam http://recyclingismypassion.blogspot.com/2011/01/konkurss.html Es par šitādu dāvanu priecātos!:)

    AtbildētDzēst
  8. Laba doma. Būs jāmēģina saņemties un aizsūtīt. Paldies par ierosmi!

    AtbildētDzēst